Hälsomässa

Det blev tyvär ingen uppdatering i helgen som var, men det beror på att jag har vart på en hälsomässa sen lördag morgon och inte haft tid att blogga. Men det förde ändå något gott med sig för nu har jag fått veta några nya tips och metoder som jag kan dela med mig av :)

Men nu är jag iaf hemma igen så uppdateringen kommer att bli bättre. En sak jag tänkte rekommendera idag är faktiskt skorna Reebok Easytone! Jag har använt dom flitigt i några månader nu, nästan jämt till vardags, och det har faktiskt gett bättre resultat än jag trodde de skulle göra. Det är jätteroligt tycker jag när produkter verkligen ger vad de utlovar :) Så jag säger bara ni som vill få fastare och snyggare rumpa, köp de här skorna ni kommer inte att ångra er :) Men ge det ett tag, resultaten kommer inte direkt, beror på hur mycket man har att ta av från början, och hur mycket man går.




Före och Efterbild på mig själv efter 4 månaders användning av skorna.



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har också använt de där skorna i 3 månader nu, men jag märker ingen skillnad alls :( Vad kan det bero på ? är jag för tjock?



Gillar din blogg!

2010-11-22 @ 20:30:19
Postat av: Henke

Det kan bero på att det är en photoshoppad bild...

Dessutom har skorna ingen påverkan på någon viktnedgång, om du inte promenerar såpass att du hamnar på kaloriunderskott.



Nej, du är inte för tjock du är säkert alldeles lagom men någon viktnedgång finns tyvärr inte att finna i några skor...

2010-11-23 @ 04:02:47
URL: http://hipstart.wordpress.com
Postat av: Marielle

Hahahahaaaa..... fy fan va du är puckad!!! Men du ger oss iaf ett gott skratt =P

2010-11-24 @ 17:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0